Strona główna

piątek, 27 maja 2016

Wyrażanie współczucia



Сочувствие, утешение
Współczucie, pocieszenie

Прошу принять мои глубокие
соболезнования...

Разрешите выразить вам мое искреннее
сочувствие...

Примите мои соболезнования...

Я вам сердечно соболезную...

Очень сочувствую вам...

Скорблю вместе с вами...

Разделяю ваше горе...

Искренне сочувствую...

Мне жаль, что так случилось… 

Не падайте духом...

Все будет в порядке...

Вам не стоит так волноваться...

Вам надо держать себя в руках...

Возьмите себя в руки...

Я вас понимаю… 

 Успокойтесь… 

Не волнуйтесь /Не расстраивайтесь… 

Не беспокойтесь… 

Не огорчайтесь/Не горюйте… 

Потерпите… 

Забудьте об этом...

Все пройдет… 

Всякое бывает…

Ничего не поделаешь… 

Вы не виноваты/ Это не ваша вина...

Не обращайте внимания…

Ничего страшного…
Proszę przyjąć moje najszczersze
kondolencje...

Moje wyrazy współczucia...


Proszę przyjąć moje kondolencje...

Jest mi bardzo przykro...

Bardzo panu(i) współczuję...

Ubolewam razem z panem(ią)...

Podzielam pana(i) smutek...

Szczerze współczuję...

Jest mi przykro, że tak się stało...

Nie pan(i) nie upada na duchu...

Wszystko będzie dobrze...

Nie warto tak się martwić...

Musi pan(i) trzymać się...

Niech pan(i) weźmie się w garść...

Rozumie pana(ią)...

Proszę się uspokoić...

Proszę się nie martwić...

Proszę się nie denerwować...

Proszę się nie smucić...

Proszę być cierpliwym...

Proszę o tym zapomnieć...

Wszystko minie...

Wszystko może się zdarzyć...

Nic nie zrobisz...

To nie pana(i) wina...

Nich pan(i) nie zwraca uwagi...

Nic strasznego się nie stało...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz